luni, 26 decembrie 2011

Review Palette Mousse Color

Dupa cum spuneam in postul de aici am fost acceptata in campania pentru testarea unui nou tip de vopsea.Am primit coletul de la trender cu vopseaua-spuma de la Palette.
Am ales culoarea saten ciocolatiu si dupa ce am terminat pregatirile de Craciun mi-am pregatit si parul pentru sarbatori.
Prima impresie cand am desfacut cutia a fost legata de miros care se simtea inainte de a deschide vreun recipient:  un miros puternic de capsuni.
Am citit instructiunile si apoi le-am pus in practica.
Asa arata parul meu inainte de vopsire:

Se prepara foarte usor:
1. Întâi toarnă emulsia fixatoare în recipientul de plastic.
2. Adaugă pudra colorantă şi închide bine recipientul.
3. Agită viguros de 40 de ori.
Si gata! Spuma  rezultata se aplica pe par.

Si asa arata rezultatul final (nu...nu mi s-a incretit parul de la vopsea) :
Pareri in urma utilizarii vopselei:
 - a fost foarte usor de aplicat, nu am avut nevoie de ajutor
 - mirosul este placut spre deosebire de mirosul tipic de vopsea de par
 - culoarea a iesit putin mai inchisa decat ma astepam eu sa iasa

Parerea generala este buna.Acum astept sa vad cum se comporta dupa spalare si ce efecte are asupra sanatatii parului meu.Am sa revin cu detalii :)

3 comentarii:

  1. Ce frumoasa e culoarea:d, si eu am fost acceptata in campanie si am primit vopseaua, tot aceiasi nuanta, doar ca nu m-am vopsit inca ca sunt in perioada aia a lunii si, desi nu am incercat niciodata, nu vreau sa risc sa nu imi iasa o culoare frumoasa:(.dar abia astept sa o incerc:D

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place cum ti-a iesit! e super culoarea

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, si eu sunt incantata de culoarea care a iesit. Astept sa vad si rezultatele voastre :)

    RăspundețiȘtergere