vineri, 2 decembrie 2011

Ceai, fondante si inspiratie


Cam asa mi-am terminat eu ziua de vineri, asteptand cu nerabdare ziua de maine cand voi incerca sa fac prima rochie de la zero.Da, mi-am cumparat masina de cusut si am o mie de idei in cap.Am inceput cu o fata de perna si un port fard si nelipsita pernuta de ace si acum imi iau inima in dinti sa incerc ceva mai indraznet.
Am un tipar si nu sunt inca foarte hotarata din ce material sa imi fac rochita, sper doar sa nu stric materialul si sa iasa ceva purtabil.
Am incredere ca "talentul" meu ascuns de designer in devenire va iesi la iveala.Designer e un cuvant prea mare..mai bine raman la cuvantul croitor momentan :)
In curand am sa pun in practica si cateva proiect DYI de modificare a unor haine pe care nu chiar le mai port. Wish me luck!

2 comentarii:

  1. succes! si eu vreau sa incep o fusta dupa tipar si am aceeasi problema cu materialul :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Abia astept sa ma pot lauda cu prima hainuta facuta de mine.

    RăspundețiȘtergere