luni, 12 decembrie 2011

inside-out

 De multe ori dau peste problema gasirii unei perechi de cercei asortate cu hainele pe care le port dar imi este destul de greu deoarece am ales sa imi sortez bijuteriile in cutiute.Sunt foarte simpatice si stiu ce contine fiecare, dat problema ar fi ca atunci cand deschid o cutie e foarte greu sa aleg ceva de acolo...fiind toate la un loc.
Uitand-ma azi prin cutiutele mele cu bijuterii nu am fost foarte incantata sa caut o pereche de cercei pentru ca erau toti amestecati acolo si de fiecare data aleg sa renunt sa mai port cercei in loc sa gasesc perechile.
Privind putin cutia in care erau cerceii mei dintr-o alta perspectiva mi-a venit o idee de care sunt foarte incantata pentru ca ma ajuta sa imi vad foarte repede perechile de cercei pe care ii am disponibili.
Ideea mea consta in punerea cerceilor pe exteriorul cutiei, aceasta fiind impletita.
Iata si rezultatul:
 - exterior:

 - interior:



- si cu capacul pus
Interiorul cutiei il folosesc pentru cerceii fara pereche. Am sa caut un mod de a aranja si cerceii lungi, cel mai probabil am sa caut un suport dragut. Am vazut la Happy Decor Boutique suportul asta si cred ca s-ar potrivi perfect:

Un comentariu:

  1. Foarte ingenioasa ideea ta! ai putea pune de asemenea nsite bratari in cosulet :-?

    RăspundețiȘtergere