duminică, 4 decembrie 2011

Ingrijirea zilnica a parului

Parul este unul dintre cele mai importante accesorii ale unei fete si de aceea trebuie sa primeasca o ingrijire si o atentie speciala din partea noastra.Iata care sunt produsele mele de ingrijire zilnica a parului:
 - samponul cu banane de la The Body Shop pare sa se impace foarte bine cu parul meu si conform descrierii de pe site "hraneste in profunzime firul de par si este delicat cu scalpul, gratie piureului de banane"

 - balsamul din aceeasi gama intregeste efectul samponului si imi face parul moale si usor de pieptanat



 - ultimul produs cumparat pentru ingrijirea parului este Loţiunea tonifiantă pentru păr cu ardei iute de la Cosmeticplant.Pentru ca in ultimul timp parul meu este foarte stresat si se incapataneaza sa cada in nestire, am cumparat acest produs in speranta ca ma va ajuta sa imi pastrez parul la locul lui.Sper sa am si rezultatele asteptate, am sa ii fac un review dupa ce il folosesc zilnic timp de o luna.
 - tot din categoria cosmeticelor autohtone, folosesc Serul pentru controlul sebumului de la Gerovital.Se foloseste dupa spalare, se aplica la radacina parului si ajuta parul sa nu se ingrase asa repede ca in mod obisnuit.


Cam atat despre rutina mea zilnica pentru ingrijirea parului.De spalat il spal odata la doua zile, sau zilnic in functie de cum se prezinta.Mai urmeaza sa adaug un produs termoprotector. Inca nu am o reomandare de produs, dar am sa mai caut sa vad ce mai spun blogeritele :)
O saptamana minunata va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu