luni, 8 august 2011

Botine roscate :)


O noua saptamana in fata si noi idei de a aborda garderoba care sta tacuta in dulap si asteapta sa fie purtata.
Mi-am propus ca maine seara sa imi reorganizez hainele in 2 categorii: purtate des si purtate mai putin de 2 ori. Apoi imi voi impune sa compun outfit-uri cu cele mai putin purtate pentru a vedea dacareusesc sa le introduc in circuitul purtarii sau ar fi mai bine sa le las altor persoane:)Pana atunci m-am mai jucat putin pe Polyvore.
Mi-am cumparat de curand o pereche de botine rosii-maronii si ma tot gandeam cu ce as putea sa le asortez si in loc sa imi scot toate hainele din dulap (cum fac uneori cand imi caut noi combinatii de haine) am preferat sa vad ce outfit-uri as putea crea pe polyvore.As fi foarte bucuroasa sa primesc si alte variante de outfit pentru aceste botine si chiar critici legate de ce mi-a iesit mie.


Reddish

Un comentariu: