duminică, 8 mai 2011

Fa NutriSkin first review

Pentru prima data am participat la o campanie de promovare a unei game noi de produse. Am fost una dintre cele 120 de trendertie alese sa participe la campania Fa NutriSkin.Am primit un pachet cu Deodorant din gama FA NutriSkin Maximum Protect si  Loţiune de corp Mosturising - cu Aloe Vera şi Fructe de Acai (pentru piele normală)


Dupa cum se vede si din poza nu am fost singura curioasa, doar ca motanelul nu are cum sa probeze si el produsele...doar a aprobat mirosul :)
Va impartasesc din experienta mea cu cele doua produse.
Deodorantul chiar are efectul asteptat, m-a tinut toata ziua si nu mi-a patat hainele.Daca mirosul era putin mai fresh mi-ar fi placut si mai mult decat imi place!
Lotiunea de corp am primit-o cea pentru piele normala si m-am bucurat de ea imediat dupa dus.Pielea a ramas fina si frumos mirositoare.Am sa mai revin cu pareri dupa o folosire mai indelungata, dar prima la prima impresia a dat cu plus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu